دانلود مقاله ترجمه شده تئوری حسابداری 2014

دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده تئوری حسابداری 2014 مقاله تئوری حسابداری 1 مقاله تئوری حسابداری 2014 مقاله تئوری حسابداری با ترجمه مقاله تئوری حسابداری انگلیسی مقاله تئوری حسابداری به زبان انگلیسی مقاله تئوری حسابداری 2013 مقاله تئوری حسابداری اجتماعی مقاله لاتین تئوری حسابداری با ترجمه دانلود مقاله تئوری حسابداری با ترجمه تئوری های جدید حسابداری

Paper translated in 2014 Accounting Theory

 

مقاله ترجمه شده تئوری حسابداری 2014

خلاصه 

از زمانی که تئوری ساختاری گیدنز (ST) از 25 سال پیش به مقالات حسابداری معرفی شد،  موقعیت خود را به عنوان یکی از مکاتب مهم فکری استفاده شده برای کشف حسابداری به عنوان پدیده های سازمانی، اجتماعی و سیاسی  تقویت نموده است. هدف از این مطالعه بررسی این است که چطور ST به کار گرفته می شود ، و می تواند در مقالات به نحو  قابل توجهی. مورد استفاده  قرار گیرد. به طور کلی، بررسی  65 مقاله منتشر شده ، نشان می دهد که نه تنها ST برای  به چالش کشیدن مفروضات  ویژگی های “ذاتی و کاربردی سیستم های حسابداری مشخص کننده پژوهش های جریان اصلی مفید است ، بلکه دیگر منابع تئوری های جایگزین.را نیز توسعه می دهد. با این حال، بررسی ما نیز نشان دهنده محدودیت های مختلف است. از جمله این که جامعه حسابداری واقعا به عنوان یک جمع توسعه دهنده درک ساختاری  شیوه های حسابداری کار نمی کند  و بیشتر محققان  معتقدند که ST بی چون و چرا به عنوان یک نظریه مورد قبول می باشد. ما همچنین دریافتیم که محققان حسابداری هنوز در حال توسعه درک متقابل از چگونگی تفسیر ST (به عنوان مثال عدم وضوح مفهوم و حتی وجود ناسازگاری و تناقض)،هستند و یا چگونه روش های ST  در پژوهشهای تجربی ارائه می شود. بر اساس این محدودیت ها، و شناسایی تعدادی نقاط سیاه و سفید” در مقالات،  ما با جهت گیری های گوناگونی برای تلاش های  علمی آینده مواجهیم. در قرن پیش رابرت اسکاپان ، نظریه ساختاری گینز را در زمینه حسابداری پژوهش معرفی نمود و شروع به ادامه و رشد چنین اثاری نمود.

کلمات کلیدی : نقد و بررسی  مقالات نظریه ساختاری اجتماعی ، حیاتی گیدنز

 


عنوان اصلی مقاله: Structuration theory in accounting research: Applications and applicability

ترجمه فارسی عنوان: نظریه ساختاری  تحقیقات حسابداری: نرم افزار و کاربرد

تعداد صفحات انگلیسی:  19 صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: 27 صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  18500 تومان


 

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

download-link


 

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

خرید آنلاین ترجمه فارسی


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 27

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط