دانلود مقاله تبلیغات در اینترنت

Paper advertising on the Internet

دانلود مقاله تبلیغات در اینترنت

از تجارب سنتی تا تجارب الکترونیک

– هر بحثی راجع به تبلیغات در ابتدا به عامل محرک آن، یعنی تجارب باز می گردد. پس اولین سؤالم را اینگونه آغاز می کنم ، آیا تجارب الکترونیک قواعدی متفاوت با تجارت سنتی دارد و به این ترتیب آیا اصولاً پدیده ای به نام تبلیغات اینترنتی وجود دارد؟

اصول تجارت الکترونیک در بنیان فرق چندانی با تجارت سنتی ندارد. به عبارت دیگر تنها یک نوع تجارت وجود دارد: تجارت موفق، به همین ترتیب تبلیغات در اینترنت شباهت زیادی با تبلیغات در سایر رسانه ها دارد. با این تفاوت که چند عامل کلیدی در آب وجود دارد که در سایر رسانه ها یا موجود نیست یا چنین توانایی شگفتی ندارد:‌محتوا، جوامع، تجارت،‌خدمات به مشتری و محلی سازی. حال هر کدام از این  را در بستر جدید خود معنی می کنم. محتوا – Content – توانایی ارایه محتوای به روز شده دقیق، با صرف هزینه و زمان کمتر می باشد. جوامع Community توانایی ایجاد جوامع الکترونیک برای جذب گروههای خاص و تبادل تجربیات ، تجارت commerce امکان تجارت الکترونیک خدمات به مشترک costumer care امکانات ارزان و سریع برای ارایه خدمات بهتر و دقیق تر به مشترک می باشد. محلی سازی customiztion امکان محلی سازی محصول با خدمات مطابق نیاز و سلیقه مشترک.

از تبلیغات به برند

– هنگامی که ما از تبلیغات در اینترنت سخن می گوییم،‌دقیقاً چه عامل یا عواملی را به جلو می بریم تا به اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود برسیم؟

صرف نظر از برخی موارد خاص، تمامی تلاش تبلیغاتی در اینترنت (و حتی سایر رسانه ها ) مطرح کردن یک برند است. برند می تواند نشان ارائه خدمات یا محصولات باشد. حتی اگر گسترده تر نگاه کنیم “بریتنی اسپیزر” به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از موسیقی ‌به عنوان ارایه کننده یک محصول و سبک زندگی (lifestyle) جرج دبلیوبوش به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از نگرش به مسال اجتماعی هم می توانند برند به حساب بیانند. به هر تقدیر هدف نهایی تبلیغات یک تجارتخانه مدرن،‌مطرح کردن یک برند است. ما با برند مردم را متقاعد می کنیم که به نفع شما موضع گیری کنند. از شما اتومبیل بخرند، از خط هواپیمایی شما استفاده کند مثل شما لباس بپوشند یا از تصمیم شما پشتیبانی کنندن که آیا باید بجنگند یا صلح کنند.

فهرست

از تجارب سنتی تا تجارب الکترونیک   ۲
از تبلیغات به برند   ۳
از ایده به واقعیت   ۴
برند در اینترنت: از تجربه برند تا تجربه وب سایت   ۴
– فاکورهای موفقیت یک برند چیست؟   ۶
چه سایتی از نظر تبلیغاتی موفق است؟   ۶
صاحب فنی   ۸
معایب و محاسن تبلیغ بر روی اینترنت نسبت به سایر رسانه ها چیست؟   ۱۵
Web Designing   ۲۱
امکانات بخش طراحی:   ۲۴
سرویس تبلیغات متنی چیست؟   ۲۶
طراحی وب سایت   ۳۰
فصل چهارم   ۳۳
تبلیغات،‌اصطلاحات، واژه ها و اخبار   ۳۳
تبلیغات،‌اصطلاحات و واژه ها   ۳۳
– اخبار   ۴۴
پرده برداری از بزرگترین بیلبورد انگلیس   ۴۴
تبلیغات ۴۸ میلیون دلاری در کالیفرنیا   ۴۵
کاهش حمایت آگهی دهندگان از ماتریکس ۳   ۴۶
داکترونیکس در فهرست فوربس   ۴۶
رشد درآمد مجلات در سال ۲۰۰۲   ۴۷
اعتراض حامیان حقوق حیوانات به آگهی فورد   ۴۹
منابع و مآخذ   ۵۰


فرمت فایل: Word

تعداد صفحات: 54

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط