طرح توجیهی پرورش بوقلمون

هزینه راه اندازی پرورش بوقلمون دانلود طرح توجیهی پرورش بوقلمون دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش بوقلمون طرح توجیهی پرورش بوقلمون طرح توجیهی پرورش بوقلمون گوشتی طرح توجیهی پرورش بوقلمون pdf نمونه طرح توجیهی پرورش بوقلمون طرح توجیهی اقتصادی پرورش بوقلمون طرح توجیهی تولید بوقلمون

Fostering - The turkey

 

طرح کامل کارآفرینی پرورش بوقلمون از جوجه کشی تا کشتار، جهت تولید و پرورش بوقلمون سرمایه مورد نیاز را می‌توان به دو بخش ثابت و جاری تقسیم نمود که با توجه به نرخ تورم، در زمان اجرای مقاله میزان سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند تغییرکند.


چکیده طرح
جهت تولید و پرورش بوقلمون سرمایه مورد نیاز را می‌توان به دو بخش ثابت و جاری تقسیم نمود که با توجه به نرخ تورم، در زمان اجرای مقاله میزان سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند تغییرکند.
به طور مثال نرخ ساخت و سازها، هزینه‌های مربوط به آب، برق و سوخت، دستمزدهای کارگری، هزینه خوراک و … باید به نرخ روز و در زمان اجرای مقاله محاسبه گردد.
در جداول زیر سعی گردیده تا خلاصه ای از هزینه های مورد نیاز جهت اجرای طرح پرورش بوقلمون گوشتی در مقیاس ۵۰۰۰ قطعه در هر دوره و یا بعبارتی ۱۰۰۰۰ قطعه در سال، در اختیار شما قرار داده شود، اما همانطور که در بالا اشاره گردید هزینه های مطروحه می توانند بسته به موقعیت منطقه، نوع سیستم پرورشی و خصوصاٌ زمان اجرا، بسیار متفاوت از اعداد داده شده باشند.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.