صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی » دانلود طرح توجیهی تولیدی  »  دانلود طرح توجیهی مجتمع تولید محصولات پلاستیکی اترک

دانلود طرح توجیهی مجتمع تولید محصولات پلاستیکی اترک

دانلود طرح توجیهی مجتمع تولید محصولات پلاستیکی اترک طرح توجیهی تولید کیسه پلاستیک طرح توجیهی تولید سبد پلاستیکی طرح توجیهی تولید ظروف پلاستیکی طرح توجیهی تولید قطعات پلاستیکی طرح توجیهی تولید انواع فیلم پلاستیکی چند لایه طرح توجیهی تولید چوب پلاستیک طرح توجیهی تولید رنگ پلاستیک طرح توجیهی تولید پلاستیک فریزر کارآفرینی پلاستیک

Plastic

دانلود طرح توجیهی مجتمع تولید محصولات پلاستیکی اترک

فهرست مطالب

مقدمه:

در چند دهه اخیر به دلایل هزینه پائین تولید، مقاومت بالا، تنوع محصولات و قیمت پایین و…….، محصولات پلاستیکی جایگاه ویژه ای در بازار مصرف پیدا کرده و هر روزه بر تعداد واحدهای تولیدی پلاستیک افزوده می شود.

وجود منابع عظیم مواد اولیه ساخت پلیمر های پلاستیکی (نفت و گاز)، دارا بودن صنعت پتروشیمی پیشرفته در کشور و ارزش افزوده بالای تبدیل مواد اولیه به کالاهای مصرفی باعث شده بستر مناسبی برای صنایع پلاستیک ایجاد شود و صادرات آن افزایش یابد.

رونق ساخت و ساز در چند ساله اخیر و همچنین اتکای اقتصاد استان به کشاورزی باعث شده نیاز استان به لوله های پلاستیکی ساختمانی و کشاورزی افزایش یابد. استقبال مصرف کنندگان نیز از اینگونه لوله ها نسبت به لوله های فلزی بدلیل قیمت پایینتر، سبکتر بودن، مقاومت بالاتر، هرز رفت کمتر و همچنین نصب آسانتر، بیشتر شده است و مقداری از این نیازهای کشاورزی در داخل استان، ولی نیازهای ساختمانی از سایر استانها با هزینه بالا تامین می گردد.

متأسفانه در استان چندین واحد تولیدی با تولیدات مشابه تأسیس شده که هیچگونه توجیه اقتصادی ندارند. بطور مثال بازار ظروف یکبار مصرف و کیسه های پلاستیکی چه در استان و چه در کشور اشباع شده و تولید کنندگان در حال تولید با کمترین ظرفیت هستند.

نکته قابل توجه دیگر وجود مرز مشترک با ترکمنستان، افغانستان، پاکستان و عراق می باشد که خواهان این محصولات هستند و بستر مناسبی برای صادرات وجود دارد.

ضمناً با آمادگی ساختمان، ابنیه و سوله های مورد نیاز و پیشرفت فیزیکی ۶۰% مقاله، بهره برداری و سوددهی طرح تسریع خواهد شد.

در همین راستا مجریان طرح تصمیم به ایجاد واحدی نموده اند که با توجه به نیاز بازار تولید نماید و قابلیت مانور برای ایجاد محصول جدید را داشته باشد.

همچنین مجری طرح برای اخذ تسهیلات بانکی آمادگی اعطای هر گونه وثیقه و ضمانت، چه شهری و چه محل کارخانه، را دارد.

اهداف اجرای طرح:
v   ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان
v   کمک به رونق اقتصاد منطقه و  محرومیت زدایی
کمک به پیمانکاران و ادارات برای تامین محصولات مورد نیاز خود از داخل استان و با صرف هزینه های کمتر .
افزایش سطح درآمد مجریان طرح، پرسنل و دست اندرکاران


تعداد صفحات : 19 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود