دانلود تحقیق پدافند غیر عامل

دانلود تحقیق پدافند غیر عامل دانلود مقاله پدافند غیر عامل دانلود مقاله در مورد پدافند غیر عامل دانلود تحقیق در مورد پدافند غیر عامل تحقیق درباره ی پدافند غیر عامل تحقیق در مورد پدافند عامل و غیرعامل تحقیق پدافند غیر عامل چیست تحقیق راجب پدافند غیر عامل تحقیق راجع به پدافند غیر عامل تحقیق پدافند عامل و غیر عامل تحقیق کامل در مورد پدافند غیر عامل تحقیق در خصوص پدافند غیر عامل

Padafand-Gheyr-Amel

 

بخشی از متن

پدافند غیر عامل

پدافند در مفهوم كلي، دفع، خنثي كردن ويا كاهش تاثيرات اقدامات آفندي دشمن وممانعت از دستيابي به اهداف خودي است. پدافند به دوبخش تقسيم مي‌شود
1- پدافند عامل
2- پدافند غيرعامل

پدافندعامل:

پدافند عامل عبارت از رويارويي و مقابله مستقيم با دشمن و به كارگيري جنگ افزارهاي مناسب و موجود به منظور دفع حمله وخنثي كردن اقدامات آفندي و يمي ‌باشد.
پدافندغيرعامل:

پدافند غيرعامل به مجموعه اقداماتي اطلاق مي‌گردد كه مستلزم به كارگيري جنگ افزار نبوده وبا اجراي آن مي‌توان از وار دشدن خسارات مالي به تجهيزات و تاسيسات حياتي و حساس نظامي وغيرنظامي و تلفات انساني جلوگيري نموده و يا ميزان اين خسارات و تلفات را به حداقل ممكن كاهش داد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 19

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط