صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات  »  تحقیق پیرامون سوئیچ گیر (switchgear)

تحقیق پیرامون سوئیچ گیر (switchgear)

دانلود تحقیق پیرامون سوئیچ گیر (switchgear) تحقیق درباره سوئیچ شبکه مقاله تحقیق در مورد سوئیچ تحقیق در مورد سوئیچینگ تحقیق منبع تغذیه سوئیچینگ تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ تحقیق در مورد سوئیچ سیسکو سوئیچ گیر سوئیچ گیر چیست سوئیچ گیر تجهیزات سوئیچ گیر سوئیچ نت گیر انتگرال گیر سوئیچ خازنی مقاله سوئیچینگ مقاله سوئیچ سیسکو مقاله منابع تغذیه سوئیچینگ

Research on the switch gear (switchgear)

 

مقدمه:
هدف این مقاله، آگاهی رسانی به دست اندرکاران و کاربران سوئیچ گیرهای برقی در سازمان های صنعتی و بازرگانی بوده که غالباً دانش و مهارت محدودی در خصوص موضوعات برقی مرتبط با کار خود دارند. این نوشتار توصیه های جامعی را در قالب راهنمای HSE با عنوان نگهداری ایمن سوئیچ گیرهای برقی ارایه داده که کاربری آن در سازمان هایی است که مدیران و کارشناسان مهندسی برق در آن سازمان ها شاغل هستند.
همچنین نوشتار فوق راهنمایی های لازم در باره مدیریت بر سوئیچ گیرهای برقی سه فاز با ولتاژ نامی متناوب ۱۰۰۰ ولت تا ۳۳۰۰۰ ولت را ارایه می کند. همچنین نوشتار یاد شده به ذکر مواردی از قبیل چگونگی انتخاب، استفاده، مراقبت و نگهداری از تجهیزات می پردازد. تجهیزات مورد بحث شامل سوئیچ گیر های روغنی، هوایی، گازی (SF6) یا خلاء به عنوان وسایل قطع مدار می باشد که در حدفاصل شبکه های تغذیه برق نصب می شوند. این نوشتار با بریکرها، کلید ها، کلیدفیوزها و مقره ها سر و کار داشته و نیز کنتاکتورهای با ولتاژ متناوب حدود ۱۰۰۰ ولت را مد نظر قرار می دهد. شایان ذکر است که سوئیچ گیرهای جریان مستقیم، سوئیچ گیرهای فشار ضعیف (ولتاژ های متناوب تا سطح ۱۰۰۰ ولت) و سوئیچ گیرهای مورد استفاده در سیستم های برق تکفاز جریان متناوب در این مقوله مورد بحث قرار نمی گیرند.
توصیه های مندرج در نوشتار یاد شده، به شما کمک می کند تا سوئیچ گیرهای برقی خود را ایمن نگهداشته و آن ها را مطابق با بخش “ایمنی و بهداشت کار” موضوع بند ۱۹۷۴ قانون مدیریت ایمنی و بهداشت کار مصوب سال ۱۹۹۹ و دستورالعمل های مربوط به کارهای برقی مصوب سال ۱۹۸۹ نگهداری نمایید. ….

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف سویچ گیر
کاربردهای ایمنی در سوئیچ‌گیرهای برق
سوئیچ‌‌گیرهای برق
ثبت اطلاعات
روش‌های نصب و راه‌اندازی، بهره‌برداری
سیستم ممیزی برای کنترل اثربخشی روش‌ها
مدیریت بر سوئیچ گیرها
ثبت اطلاعات
خط مشی ها و روش ها
ایمنی تجهیزات
روش های راه اندازی
قواعد و دستورالعمل های ایمنی
آموزش پرسنل و مسئولیت های ایشان
سیستم ممیزی
بازرسی و نگهداری سوئیچ گیرها
بازرسی
نگهداری
نگهداری پیشگیرانه مبتنی بر زمان
انتخاب سوئیچ گیر جدید، جایگزینی یا رفع عیب و راه اندازی سوئیچ گیر
جایگزینی کامل سوئیچ بورد
جایگزینی یا رفع عیب سوئیچ بورد در تأسیسات موجود
عوامل مد نظر قبل از انتخاب سوئیچ گیر
تجهیزات دست دوم
اقدامات محدود کننده آتش سوزی
جداسازی تجهیزات
کنترل آتش و آتش نشانی
جلوگیری از آتش و آشکارسازی آن
منابع


تعداد صفحات : 23 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود