تحقیق صنعت تجارت الکترونیک

دانلود تحقیق صنعت تجارت الکترونیک

مقدمه

در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد. در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم کرد.

در ابتدا، دو اثری را که گهگاهی با تکنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی می‌کنیم: تغییر توازن قدرت در یک صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شرکتها. سپس، سه اثر دیگری که مستقیماً روی حلقه‌های ارزش (value chins) صنعت که برتری زیادی به عنوان نتیجه تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی که بوسیله اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی می‌کنیم.

این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یکپارچگی و تقارب دیجیتال حلقه‌های ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجه فوائد ویژه‌ای که بوسیله شبکه جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیت‌تر شده‌اند.

فهرست
مقدمه
تغییر قدرت صنعت
تهدید داوطلبان ورود جدید
تهدید جانشینی
قدرت معامله خریداران
مسابقه رقابتی مابین دست‌اندرکاران موجود
قدرت معامله خریداران
معامله قدرت عرضه کنندگان
مسابقه رقابتی مابین دست‌اندرکاران موجود
افزایش قدرت مشتریان
تجزیه تحلیل سیستم ارزش
بازاریابی و فروش
سرویس (یا خدمات بعد از فروش)
توسعه تکنولوژی
مدیریت منابع انسانی
D مدل ۳
واسطه زدائی / واسطه‌ گری مجدد
نظریه هزینه معامله
اینترنت برای کاهش هزینه معاملات
عدم اجماع/ اجماع مجر
اجماع مجدد
همگرایی دیجیتالی
تولید محتوا
توزیع
بازیافت محتوا و پردازش
دو هدف مختلف آینده
تأثیر بر روی صنایع جهانی
فاکتورهای غیر اقتصادی
قابلیت‌های سازمانی
روابط مشتری و تأمین کننده
مؤسسه گرایی
بافت سیاست عمومی
جمع بندی
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 35

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط