صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی  »  تحقیق شبکه های بی سیم

تحقیق شبکه های بی سیم

دانلود تحقیق شبکه های بی سیم

شبکه های LAN بی سیم
تحرک و پویایی اهمیت زیادی دارد . کاربران تمایل دارند تا پیرامون محل کار خود حرکت نموده و در این حال با شبکه داخلی در ارتباط باشند . پرسنل یک کارخانه یا انبار نیاز دارند تا از خارج کار بتوانند به شبکه داخلی اتصال یابند .
متأسفانه شبکه های معمولی با سیم قادر به فراهم نمودن این چیزها نیستند فرض شبکه های با سیم بر این است که یک کاربر در یک مکان فیزیکی کار می کند و در طول کاری خود همواره در آنجا می ماند .
اما فناوری با تکنولوژی های جدید با تصویب استاندارد IEEE802.11 برای شبکه های بی سیم به بازار عرضه شده اند . شبکه های بی سیم بر این اساس ایجاد شده اند که پرسنل یک محیط کاری نظیر پزشکان ، پلیس ها و مأموران آتش نشانی ، کارگران کارخانه و غیره مادامی که در اطراف فضای ، کاری خود هستند بتوانند به شبکه داخلی متصل شوند . در واقع چنین افرادی نیاز دارند تا در هنگام حرکت و مراجعه به اماکن مختلف با شبکه خود در ارتباط باشند .
دلیل کاربرد شبکه های بی سیم
برای اغلب ما یک اتصال سخت افزاری در میان کامپیوتر destop و بقیه شبکه کفایت می کند . به طور کلی اغلب ما پشت میزهایمان کار کرده و فقط زمانی که به چیزی در رابطه با کارمان احتیاج پیدا کنیم ، به مدت کوتاهی کامپیوترهای خود را ترک می نماییم .
ان روال برای کارمندان اداره یا دفتر کار متداول است . اما یک گروه کوچک از افراد وجود دارند که می خواهند از اماکن مختلف به شبکه ها متصل شوند . در محل های مختلف اداره یا شرکت ،‌ زمانی که در راه و سفر هستند و موارد دیگر ، اغلب ، راه حل Ethcrnet در محل کار و شبکه شماره گیری یا dial-up در مسیر برای بعضی ها کفایت نمی کند . سپس مدیر شبکه باید به دشواری روشی برای ارائه سرویس های مورد نیاز کاربران پیدا کند که گاهی بسیار پیچیده و بغرنج می گردد .

فهرست
۱-     شبکه های LAN بی سیم
۲-    دلیل کاربرد شبکه های بی سیم
۳-    مفهوم شبکه بی سیم چیست ؟
۴-    برنامه کاربردی شبکه بی سیم
۵-    استانداردهای LAN بی سیم
۶-    عملیات LAN بی سیم
۷-    سرویس گیرنده LAN  بی سیم
۸-    مسیریاب و نقطه دسترسی ترکیبی
۹-    BSS/IBSS
۱۰-    سیستم توزیع
۱۱-    وارستگی و تصدیق
۱۲-    SSIP , Beacom
۱۳-     روشهای تصدیق
۱۴-    تکنولوژی های In-office برای شبکه بی سیم


تعداد صفحات : 15 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,