صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » جغرافیا  »  تحقیق روستای لک لک آشیان

تحقیق روستای لک لک آشیان

Research village stork nest

دانلود تحقیق روستای لک لک آشیان

روستای لک لک آشیان
مطالعات طرح هادی
طرح هادی روستای لک لک آشیان
– خدمات تاسیساتی
غیر از روستای تقی آباد کلیه روستاها از خدمات برق رسانی و آبرسانی ا ستفاده می نمایند.روستای لکل ک آشیان از طریق جاده آسفالت به شهر نیشابور متصل می گردد.
– بررسی موقعیت و عشایر در حوزه نفوذ و تاثیرات ناشی از آنها
با توجه به بررسی هلای انجام شده در سطح حوزه نفوذ جمنعیت عشایری وجود ندارد.
– تعیین محدوده اراضی کشاورزی و منابع طبیعی
– اراضی زراعی و باغی روستا عموما در جنوب و جنوب غرب روستا واقع شده است. وسعت اراضی زراعی روستا حدود چهار هکتار می باشد ولی وسعت کل عرصه منابع طبیعی به دلیل عدم وجود ممیزی مراتع مشخص نمی باشد.
– بررسی منابع آب
بطور کلی آب شرب روستای لک لک آشیان از طریق یک حلقه چاه با ظرفیت ۶اینچ تامین می شود آب کشاورزی علاوه برچاه عمیق از طریق آب قنات تامین می شود لازم به ذکر است دبی قنات به دلیل عدم لایروبی بسیار کم می باشد بطوری که مقدار متر مربع زمین کشاورزی آبیاری شده در هر ۲۴ساعت توسط آب قنات ۱۰۰۰متر مربع می باشد.

ویژگیهای جمعیتی
– تعداد جمعیت وبعد خانوار
– تعداد جمعیت روستای خوجان در سال ۱۳۸۳،۱۶۴نفر گزارش شده است که با توجه به ۴۲خانوار است .بر اساس اطلاعات فوق در طی ۳۰سال جمعیت روستای لک لک آشیان رشدی معادل ۱/۲داشته است بیشترین رشدجمعیتی در بین سالهای ۵۵تا۶۵دیده می شود در واقع در یان مدت جمعیت روستا تقریبا دو برابر شده است ولی زا سال ۶۵تا۸۳از شدت رشد جمعیت کاسته شده است و علت آن شاید وجود جمعیت زیر ۲۵سال بوده است .در طی دوره ۴۵تا۷۵با توجهبه بعد خانوار بار تکفل افزایش داشته است.


تعداد صفحات : 18 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود