صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی  »  تحقیق تاریخچه بسته بندی و بسته بندی عطر

تحقیق تاریخچه بسته بندی و بسته بندی عطر

دانلود تحقیق تاریخچه بسته بندی و بسته بندی عطر مقاله تاریخچه بسته بندی عطر بسته بندی جعبه عطر بسته بندی عطر و ادکلن مقاله تاریخچه بسته بندی مقاله در مورد بسته بندی مقاله در مورد بسته بندی گوشت مقاله راجع به بسته بندی مقاله در مورد بسته بندی مواد غذایی مقاله چاپ و بسته بندی مقاله های بسته بندی تاریخچه بسته بندی چای تاریخچه بسته بندی در جهان

Research the history of perfume packaging and packaging

 

چکیده:
بسته بندی نمادی واقعی از ویژگیهای کالاست و باید بهره وری  اساسی کالای مورد نظر را به بیننده و یا خریدار القاء نماید در نمای ظاهر یک بسته باید طرح، نام و ویژگیهای اصلی کالا ارائه شود و فراموش نکنیدکه ارائه یک بسته با طراحی مناسب و یا غیر از آن در ذهن مخاطبان همواره باقی خواهد ماند.
تصویرگری و بسته بندی در تولید و چرخه تجارت یک امر ضروری است یک بسته بندی خوب درصد فروش تولیدات را ارتقائ بخشیده و بسته بندی به عنوان یک ویژگی مهم برای توزیع کالاهای گوناگون تجاری نقش بسزایی را ایفاء می کند . خریداران یک بسته را با ترکیبی از رنگها می بینند و یا یک سبک و شیوه خاص را برای خود مبنا قرار می دهند یافتن یک محصول با یک بسته بندی آشنا می تواند مشابه تجربه دیدار یک دوست قدیمی باشد. علاوه بر پذیرش نیاز به بسته بندی نقش اصلی حفات نگهداری گوناگون تولیدات از فواید دیگر بسته بندی می باشد.

مقدمه:
در دنیای امروز، گرافیک، مفهومی عام و همه گیر را دارا است . امروز دنیا برای رسیدن به مفاهیم جدید، از ابزار جدید سود می جوید. این ابزار جدید در جهت ارتقاء تولیدات و صنایع ، مرتفع ساختن سطح آرا مردم، کمک به حفظ قانون و مسائل فرهنگی، پیشگام حرکتی نو هستند . ما در قرن ارتباطات ، نیازمند شناخت و استفاده از ابزار و وسایلی هستیم که در رسیدن به دنیای بهتر ، ما را راهنمای کرده اند .
همه روزه انسانهای آگاه برای دست یافتن به دیدگاههای نو و بالا بردن اطلاعات و معلومات، از این ابزارها سود می جویند که در تمامی موارد ، هنر گرافیک در راه یابی هر چه بهتر به این اطلاعات ، نقش فعال خود را به اثبات می رساند . در این وادی، هنرمندان گرافیست، مبلغین واقعی در جهت توسعه و رشد زندگی انسانها برای دستیابی به آینده ای روشن تر هستند. امروز ما براینم که چگونگی خلق آثار نو، بدیع و بی مانند را آغاز کنیم که این حرکات ، را به سوی بیانی بهتر رهنمون می سازد پس بهتر است که با این هنر بیشتر آشنا شد و لذا می بایست به تعریف تاریخی و تکنیکی گرافیک پرداخت.
واژه گرافیک ، از مصدری یونانی به معنای « نوشتن» می آید . ریشه آن در اصل به معنای خراشیدن (حک کردن) است . البته گرافیک در زبان فرانسه، به معنای « منحنی و نمودار خطی ریاضی» به کار می رود .

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول : معرفی و تاریخچه بسته بندی
تاریخچه بسته بندی
اصول بسته بندی
انواع بسته بندی
خصوصیات مواد اولیه بسته بندی
مهمترین مواد اولیه بسته بندی
چه عواملی در خرید یک محصول موثر است ؟
گرافیک بسته بندی
ایده های گرافیک بسته بندی
اهداف اصلی بسته بندی
وظایف کلی بسته بندی
ویژگی های یک بسته بندی موفق
تاثیر رنگ در بسته بندی
مجموعه رنگ ها در بسته بندی
رابطه ی بسته و خریدار
رابطه ی رنگ با بو
ترجیح مصرف کننده در انتخاب ماده بسته بندی
مواد بسته بندی
شیشه بهترین ماده برای بسته بندی
تأثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی
بسته بندی برای کودکان
فصل دوم : معرفی و تاریخچه عطر
عطر
ماهیت کلمه عطر
تاریخچه
نخستین شکل عطر
مواد سازنده عطر
سایر ترکیبات عطر
مراحل تبخیر عطر
خانواده عطرها
مواد بی‌بو کننده
تاریخچه شیشه عطر
مواد خوشبوی موجود در عطر
عطر در رم باستان
فرق بین عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو کلن در چیست
چرا همه عطرها الکل دارند
عطر درمانی
منابع


تعداد صفحات : 89 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود