صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پروژه  »  تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه

تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه

دانلود تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه با رشنال رز تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه مقاله تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه مقاله تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه دانلود مقاله تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه با رشنال رز

Select a unit of the University System Analysis

 

موضوع مقاله : تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه

در این مقاله جهت بدست آوردن نیازهای سیستم نرم افزاری ابتدا با کاربران مصاحبه ای انجام گرفته و به تحلیل و بررسی مشکلات و نیازمندی ها پرداخته شده است.به طور کلی سیستم جاری تحلیل شده و نیازمندی ها مشخص شده است، سپس با توجه به نیازمندی ها ، سیستم کامپیوتری تعریف شده است. برای تحلیل سیستم کامپیوتری از نرم افزار Rational Rose استفاده گردیده که از نمودارهای use case، sequence ، collaboration و classبرای تحلیل بهره گرفته شده است.

(usecase diagram) دياگرام موردهای استفاده
یک usecase رفتار سيستم را توصيف می کند، که شامل تقابل بين سيستم و بازيگران می باشد. بعبارت کلی یک usecase يک الگوی رفتاری توانايی های سيستم و يک دنباله تراکنش های وابسته به هم می باشد، که بوسيله ی سيستم و بازيگران انجام می پذيرد و دياگرام موردهای استفاده يک نمای سطح بالای سيستم از ديد بازيگران سيستم به ما می دهد و نحوه ی برخورد آن با دنيای بيرون را مشخص می کنند . اين دياگرام در طول تحليل سيستم برای بدست آوردن نيازمندی ها و نشان دادن چگونگی کارکرد سيستم بکار می رود.
برای رسم يک دياگرام مورد استفاده ابتدا در نمای usecase view روی آيکون main دو کلیک کنید تا دیاگرام مربوط به آن باز شود، کافی است که از جعبه ابزار سمت چپ، آيکون new use case را انتخاب کرده و بعد از قرار دادن روی دياگرام با دو کليک کردن روی آن در فرم specification نام، توضيحات و stereotype مربوط به آن را وارد نماييد.
برای ساختن يک وابستگی جديد بين دو عنصر نيز روی آيکون association کليک کرده و اين وابستگی را با کليک کردن روی عنصر اول و کشيدن تا عنصر دوم بسازيد . سپس با دو کليک
کردن روی آن مشخصات آن را وارد نماييد.


تعداد صفحات : 12 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود