بانکداری الکترونیک چیست

دانلود تحقیق و مقالات رشته اقتصاد با عنوان دانلود مقاله بانکداری الکترونیک چیست در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۱۰ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود مقاله بانکداری الکترونیک چیست

بانکداری الکترونیک چیست؟
بانکداری الکترونیکی عبارت است از استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری وسخت افزاری مبتنی برشبکه ومخابرات برای تبادل منابع واطلاعات مالی به صورت الکترونیکی که می تواند باعث حذف نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعب بانکها شود.

تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
در اواخر دهه ۱۳۶۰بانکهای کشور به سیستم اتوماسیون عملیات بانکی ورایانه ای کردن ارتباطات خود توجه نشان دادند ۰ حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی از اوایل دهه ۷۰ اغاز شد و پس از ان کارت های اعتباری،خودپردازها،سیستم های گویاو۰۰۰وارد خدمات نوین بانکی شد ۰سیستم شتاب یا همان شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی درسال ۱۳۸۱ایجاد شد ۰شتاب با ایجاد ارتباط بین دستگاه های خودپرداز سه بانک صادرات،کشاورزی و توسعه صادرات اغاز به کار کرد.

وضعیت کنونی
در حال حاضر ۱۶ بانک خصوصی و دولتی در ایران در مجموع بیش از ۶۱۱۷دستگاه خودپرداز در سطح کشور نصب کرده اند که تا پایان این سال به ۸هزار و۱۰۰دستگاه خواهد رسید وطبق برنامه چهارم توسعه تا پایان سال ۸۸به تعداد این دستگاههای خودپرداز۳۰هزار خواهد شد.

فهرست مطالب
عوامل موثر در عدم ایجاد صنعت الکترونیک بعد از انقلاب اسلامی
بانکداری الکترونیک و پول الکترونیکی
عوامل بازدارنده پیشرفت صنعت الکترونیک در دهه ۸۰ در کشور
مزایای صنعت الکترونیک در کشور
عوامل بازدارنده پیشرفت صنعت الکترونیک در مجموعه بانکی کشور
راه حلها و راهکارهای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی در بانکها
بانکداری الکترونیک چیست؟
تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
وضعیت کنونی
نصب پایانه های فروش(POS)
سیستم های بانکداری الکترونیکی
شاخه های بانکداری الکترونیک برحسب نیازهای بازار بانکداری الکترونیک
مزایای بانکداری الکترونیک
مشکلات موجود
روشهای نوین بازاریابی در بانکداری ایران
پیشنهادات
پول الکترونیکی چیست ؟
ویژگی‌های پول الکترونیکی‌
پیامدهای اقتصادی گسترش استفاده از پول الکترونیکی‌
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 10

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط