انواع اختلالات رفتاری کودکان با تاکید بر دروغ گویی

دانلود مقاله انواع اختلالات رفتاری کودکان با تاکید بر دروغ گویی تحقیق دانلود مقاله اختلالات رفتاری مقاله اختلالات رفتاری کودکان مقاله در مورد اختلالات رفتاری مقاله اختلالات رفتاری دانش آموزان مقاله اختلالات رفتاری در کودکان مقاله درباره اختلالات رفتاری کودکان تحقیق در مورد اختلالات رفتاری کودکان تحقیق اختلالات رفتاری کودکان تحقیق در مورد دروغ گویی پیشینه تحقیق دروغگویی

Types of behavior disorders in children with emphasis on lying

 

تحقیقی درباره ی «انواع اختلالات رفتاری کودکان با تاکید بر دروغ گویی» (شامل: چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری، فهرست منابع)

 

چکیده:
اختلالات روانی زیادی برای کودکان برشمرده اند که دروغ گویی یکی از آن ها می باشد. دروغ‌گویی یکی از رفتارهای متداول کودکان ۴ تا ۵ ساله است که در این سنین، از لحاظ اخلاقی اشکالی ندارد اما در سنین بالاتر رفتاری ناپسند است که باید از ان جلوگیری کرد. برای درمان دروغ‌گویی باید علل ان را شناسایی کرد. برخی از علل دروغ‌گویی کودکان عبارتند از: آموزش نادرست خانواده یا الگوپذیری از والدین، دروغ‌گویی به عنوان روشی برای جلب توجه، دروغ گویی به خاطر کمبودهای زندگی، ترس و … برای پیشگیری و درمان دروغ‌گویی، والدین و مربیان باید واقعیات را بپذیرند و برای شنیدن موارد شیرین و تلخ از طرف کودکان آماده شوند و با رفتار خود به کودک بیاموزند که گفتن واقعیات به هر صورتی که باشد مقبول است و موجبات تنبیه و آزار کودک را فراهم نخواهد کرد. در صورت مشاهده دروغ، والدین و مربیان نباید شتاب زده عمل کنند و به تنبیه کودک مبادرت ورزند، بلکه باید با رعایت اصول ارائه شده توسط متخصصین به صورت درستی در جهت حل مشکل اقدام نمایند.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط