صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی راهکارهای تقویت املای پایه اول ابتدایی

اقدام پژوهی راهکارهای تقویت املای پایه اول ابتدایی

دانلود اقدام پژوهی راهکارهای تقویت املای پایه اول ابتدایی
چکیده
پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند ارزشیابی کمتری می‌گیرند و این امر باعث دلسردی آن‌ها نسبت به درس می‌شود.
معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می‌شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.
بنا براین ما باید در املا از روش‌های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم. لذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره می‌نمایم.

کلید واژه: دانش آموز – پایه اول ابتدایی – املا – مهارت – تقویت

مرحله اول (موضوع پژوهش)
چگونه توانستم املای دانش آموزم را تقویت نمایم؟
شنیدن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله است برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنا براین تمام تلاش و کوشش‌هایی که در زمینه آموزش زبان فارسی در دبستان انجام می‌گیرد باید در جهت پرورش ارکان چندگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد.

فهرست مطالب
چکیده ۶
مرحله اول(موضوع پژوهش) ۷
چگونه توانستم املای دانش آموزم را تقویت نمایم؟ ۷
مزایای املای کامل کردنی ۹
اشکال املای تقریری: ۱۰
اصول و مبانی املا ۱۴
روش تدریس املا ۱۶
نتیجه گیری: ۲۴


تعداد صفحات : 25 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود