استراتژی مسیر شغلی شخصی

دانلود مقاله استراتژی مسیر شغلی شخصی تحقیق رشته مدیریت استراتژی زندگی شخصی استراتژی شخصی استراتژی شخصی سازی برنامه استراتژی شخصی تدوین استراتژی شخصی مقاله مدیریت مسیر شغلی مقاله در مورد مسیر پیشرفت شغلی مقاله برنامه ریزی مسیر شغلی مقاله مدیریت رضایت شغلی مقاله در مورد شغل مدیریت

Personal career strategy

 

مقاله مدیریت

چکیده:
امروزه مدیران، کارمندان، محققان و قانونگذاران عمومی به بهبود کیفیت زندگی کاری اهمیت زیادی می دهند. نیروی کار مرد و زن و افراد جوان و به خصوص آنهایی که تحصیلات عالی دارند به شغلهای غنی تر و یا شغلهایی که بتوانند در آن مؤثر باشند، توجه بیشتری می کنند. این افراد با استخدام در سازمان نیاز به پیشرفت و تکامل دارند و انتقال و ارتقاها را تجربه می کنند و همچنین نیاز دارند که مهارتهای جدیدی را کسب کنند. در این بین بهبود مسیر شغلی وسیله ای است که از طریق آن یک سازمان می تواند بهره وری فعلی کارکنان خود را تداوم بخشیده یا افزایش دهد و در تمام این مدت آنان را برای دنیای در حال تغییر آماده سازد. در این مقاله سعی شده است که یک دستورالعمل ده مرحله ای برای تدوین استراتژی مسیر شغلی شخصی ارائه گردد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 9

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط