اخلاق و مسئولیت اجتماعی مدیران

دانلود مقاله اخلاق و مسئولیت اجتماعی مدیران تحقیق نظریه های اخلاق و مسئولیت اجتماعی رشته مدیریت اخلاق مدیران سازمانی اخلاق و مسئولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی اخلاق و مسئولیت های اجتماعی اخلاق و مسئولیت اجتماعی مدیران اخلاق و مسئولیت اجتماعی در مدیریت اخلاق و مسئولیت اجتماعی در سازمان اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران

Ethics and Social Responsibility Managers

 

مقاله مدیریت

چکیده:
به دلیل رشد و توسعه سازمان­ها و افزایش نقش آنها در اجتماع، پیامدهای اجتماعی و فعالیت­های سازمان و تأثیرات آنها بر ذینفعان مختلف اهمیت روزافزون یافته است؛ به گونه­ای که عملکرد اخلاقی و اجتماعی سازمان­ها بر عملکرد کلی آنها تأثیرات قابل توجهی دارد. در این میان سازمان­ها برای تحقق اهداف و مأموریت­های خود علاوه بر رعایت استانداردها و قواعد سازمانی و قانونی، نیاز به مجموعه­ای از رهنمودهای اخلاقی و ارزشی دارند که آنها را در این امر یاری کرده، با ایجاد هماهنگی و ثبات رویه حرکت به سمت وضعیت مطلوب را تسهیل نماید. در این مقاله به تبیین اهمیت موضوع اخلاق و مسئولیت اجتماعیسازمان­ها، خصلت­های اخلاق کسب و کار جدید، جایگاه آن در مدل مهم مدیریت کیفیت اروپا  و نیز نقش آن در تدوین و اجرای استراتژی در متون مدیریت استراتژیک پرداخته می­شود.
این مقاله در همایش ملی سلامت شهری ارائه شده است.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 11

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط